Trots op nieuw logo

By 30 september 2017Nieuws

We hebben hard gewerkt, we willen onszelf op de kaart zetten met onze stichting Maashorst betrokken ondernemers. Het nieuwe logo is een mooi resultaat daarvan.

Een goed logo is simpel en laat in een keer zien waar je organisatie voor staat. Wij denken dat Buro Tweevoud de spijker op zijn kop geslagen heeft met dit nieuwe logo. Opvallend, herkenbaar, tijdloos en laat zien waar we voor staan. De stam geeft aan dat we geaard zijn en we een ondersteunende functie hebben voor de branches die we in ons netwerk hebben. We zijn trots op ons nieuwe logo.

Serieus netwerk
Ook al wordt altijd gezegd dat de eerste indruk de belangrijkste is, wij gaan er van uit dat dit logo een goede tweede indruk zal maken. Het laat zien dat we onszelf serieus nemen en we gaan er van uit dat het zal gaan leven.  Voorzitter Twan van Bakel, vertelt in de Meer Maashorst krant over ons nieuwe logo: “Er is een mooi nieuw logo voor Maashorst Betrokken Ondernemers, het is belangrijk om een duidelijke identiteit te hebben als stichting, zichtbaar te zijn en in begrijpelijke taal de stichting te presenteren. Zo weet je doelgroep je beter te vinden.”

Buro Tweevoud gaf aan deze uitdaging graag aan te gaan. Monique Raaijmakers: “De opdracht om een nieuw logo te bedenken was een mooie uitdaging. Het logo laat de verschillende branches, die de stichting op handen draagt, in de bladeren terugkomen. Daarnaast hebben we de kleuren in aardetinten gehouden met een verwijzing naar de natuur van het Maashorstgebied.”

Monique maakt al twee jaar belangeloos de krant Meer Maashorst en heeft daarnaast met Carlijn Buro Tweevoud waarmee ze nu weer klaar stonden voor Maashorst Betrokken Ondernemers. Buro Tweevoud, één team met een dubbele kracht uit Heeswijk-Dinther, die laten zien betrokken te zijn bij de Maashorst.  Monique: “We gaan voor frisse, originele ideeën en voor een persoonlijke aanpak, we hopen ook in dit logo een uniek stukje maatwerk te laten zien.”